Diğer

VATANDAŞLAR OTOBANDA YÜRÜDÜ

|
Metrobüs arızalandı: Vatandaşlar otobanda inip yürüdü
VATANDAŞLAR OTOBANDA YÜRÜDÜ

Sefaköy’de bir metrobüs arızalanınca vatandaşlar yol boyu yürümek zorunda kaldı.
Bayramlaşma ziyaretlerini gerçekleştirmek ya da gezmeye gitmek için dışarı çıkan vatandaşlar, bayram nedeniyle ücretsiz olan toplu taşıma araçlarını tercih ediyor. Bu sabah saatlerinde ise metrobüsü tercih eden vatandaşlar, perişan oldu. Sefaköy’de bir metrobüs, bilinmeyen bir nedenle arızalanınca vatandaşlar yol boyu yürümek zorunda kaldı. Bitmeyen metrobüs çilesini, o anlarda bir vatandaş cep telefonu kamerasıyla saniye saniye kaydedildi. Görüntülerde, vatandaşların arızalanan metrobüsten inerek yol boyu yürüdükleri görüldü.

VATANDAŞLAR OTOBANDA YÜRÜDÜ
" frameborder="0" allowfullscreen>

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.