Spor

Sivasspor’da Fode Koita kırmızı kart gören Fode Koita, Gaziantep'te yok

|
Samsunspor maçında rakibine yaptığı müdahale sonrası direkt kırmızı kart gören Sivasspor’un futbolcusu Fode Koita, Gaziantep FK maçında takımını yalnız bırakacak
Sivasspor’da Fode Koita kırmızı kart gören Fode Koita, Gaziantep'te yok

Trendyol Süper Lig’in 20. haftasında Sivasspor, deplasmanda karşılaştığı Samsunspor'a 2-0 mağlup oldu. Mücadelenin 60. dakikasında Sivasspor forveti Fode Koita, rakibine yaptığı faul sonrası hakem Burak Şeker tarafından direkt kırmızı kartla cezalandırıldı ve Koita, oyun dışı kaldı.
33 yaşındaki Fransız, Süper Lig'de ilk kez kırmızı kart gördü. Kırmızı-beyazlılar, ligin 21. haftasında 21 Ocak Pazar günü Gaziantep FK'yı konuk edecek.

Kaynak: İHA

Sivasspor’da Fode Koita kırmızı kart gören Fode Koita, Gaziantep'te yok

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.