Gelişen teknolojilerin hem olumlu hem de olumsuz yönlerinin ele alındığı seminerde, Şile Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü tarafından ailelere yönelik düzenlenen etkinlikte katılımcılara teknolojinin daha bilinçli bir şekilde kullanılması konusunda pratik bilgiler aktarıldı.
Anne-Babalar Bağımlılığa Karşı Mücadele Etmeli
Uzman psikolog Cumali Aydın'ın yönettiği seminerde, teknoloji bağımlılığıyla mücadelede anne-babaların önemli bir rol oynadığı vurgulandı. Teknoloji ve internet bağımlılıklarının farkındalığının artırılması ve bu konuda mücadele yöntemlerinin tartışıldığı etkinlikte, "Bağlı mıyız, Bağımlı mıyız?" sorusunun cevabı arandı.
Seminere katılan vatandaşlar, sunum eşliğinde edindikleri bilgilerin günlük hayatta uygulanabilir olduğunu belirterek Şile Belediyesi'ne ve Belediye Başkanı İlhan Ocaklı'ya teşekkür ettiler.



Yorum Yazın