Yerel Yönetimler

Sarıçam'lılara teleferik ve zıpzıp eğlencesi geliyor

|
Adana'da Sarıçam ilçesi Atatürk Parkı’nda teleferik ve zıpzıp hizmete giriyor.
Sarıçam'lılara teleferik ve zıpzıp eğlencesi geliyor

Göreve geldiği günden bu yana kentin sorunlarını çözen, Adana’yı daha yaşanabilir bir şehir haline getirmek için gece gündüz çalışan Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, kısa süre içinde Sarıçam Atatürk Parkında zıpzıp ve teleferiğin hizmete gireceğini belirterek parkta incelemelerde bulundu.

Karalar, incelemeleri sırasında şunları söyledi:

“Merkez Parkı’mız çok büyük, Atatürk Parkı’mız bizim onurumuz ama Sarıçam Atatürk Parkı artık şehrimizin en güzel parkı. Adana'mızın en güzel parkını Sarıçam Çarkıpare Mahallesi'nde yaptık. Güzel etkinliklerin yapılabileceği, gençlerin rahatça oturup ders çalışabileceği ortamı bulunan, kendini temizleyen gölete sahip, çocukların güvenle oynayabileceği Sarıçam Atatürk Parkı'mızda teleferik ve zıpzıpı da hizmete açacağız. Sarıçamlı kardeşlerimize hayırlı olsun.”

Sarıçam'lılara teleferik ve zıpzıp eğlencesi geliyor
Sarıçam'lılara teleferik ve zıpzıp eğlencesi geliyor
Sarıçam'lılara teleferik ve zıpzıp eğlencesi geliyor

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.