Gündem

MSB: Öğrenciler mehmetçikle 12’nci hava üs komutanlığında buluştu

|
Millî Savunma Bakanlığı (MSB) tarafından yürütülen “İlk Mektubum Mehmetçiğe Projesi” kapsamında Nevşehirli öğrenciler, Kayseri’deki 12’nci Hava Ulaştırma Ana Üs Komutanlığını ziyaret ederek Mehmetçiklerle bir araya geldi.
MSB: Öğrenciler mehmetçikle 12’nci hava üs komutanlığında buluştu

Milli Savunma Bakanlığı (MSB), “İlk Mektubum Mehmetçiğe Projesi” kapsamında Nevşehir Çardak İlköğretim Okulu öğrencilerinin Kayseri’de bulunan 12’nci Hava Ulaştırma Ana Üs Komutanlığını ziyaret ettiğini bildirdi.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, mektuplarıyla Mehmetçiğe duygularını ileten öğrenciler, kendilerine cevap yazan askerlerle bir araya gelerek birlikteliğin güçlendiği bir buluşma gerçekleştirdi.

Ziyaret kapsamında öğrencilerin, askerlerle bir araya gelerek çeşitli etkinliklere katıldığı ve duygusal anlar yaşandığı belirtildi. Programın, çocuklara vatan sevgisi ve askerlik bilincinin aktarılması açısından önem taşıdığı ifade edildi.

MSB: Öğrenciler mehmetçikle 12’nci hava üs komutanlığında buluştu

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.