Millî Eğitim Bakanı Tekin, Denizli’de öğrencilerle buluştu
|
Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Denizli programı kapsamında öğrenciler, öğretmenler ve vatandaşlarla bir araya geldi.
Bakan Tekin, “Pamukkale’nin beyaz travertenleri gibi tertemiz hayallere sahip öğrencilerimizle üretimin ve çalışkanlığın şehri Denizli’de bir araya geldik. Samimiyetleriyle gönlümüzü ısıtan öğrencilerimize, kıymetli öğretmenlerimize ve Denizlili hemşehrilerimize teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Yorum Yazın