Gündem

Manisa’da Şehzadeler ve Yunusemre’de eş zamanlı sivrisinek ilaçlaması yapıldı

|
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Şehzadeler ve Yunusemre ilçelerinde sivrisinek ve vektörlerle mücadele kapsamında eş zamanlı ilaçlama çalışması gerçekleştirdi.
Manisa’da Şehzadeler ve Yunusemre’de eş zamanlı sivrisinek ilaçlaması yapıldı

Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında artan haşere ve vektörlere karşı il genelinde yürüttüğü mücadele çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Şehzadeler ve Yunusemre ilçelerinde eş zamanlı ilaçlama yapıldı.

Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalarda sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda denetim ve ilaçlama faaliyetleri yürütüldü. Çalışmalarda 30 araçlık filo ile gece ilaçlaması yapıldığı belirtildi.

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, çalışmaların 17 ilçede planlı ve düzenli şekilde sürdüğünü belirterek, vatandaşların sağlığını korumanın öncelikleri olduğunu ifade etti.

Veteriner İşleri Daire Başkanı Mehmet Bayram ise il genelinde 141 personel ve 54 araçla mücadele çalışmalarının devam ettiğini açıkladı.

Manisa’da Şehzadeler ve Yunusemre’de eş zamanlı sivrisinek ilaçlaması yapıldı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.