Spor

Kayserispor son 4 maçtan puansız ayrıldı

|
Kayserispor, Süper Lig'de oynadığı son 4 maçtan puansız ayrıldı.
Kayserispor son 4 maçtan puansız ayrıldı

Süper Lig'de mücadele veren Kayserispor, 2023-2024 sezonunun en kötü performansını sergiliyor. Sarı Kırmızılı ekip, oynadığı son 4 maçtan puansız ayrıldı. Son olarak Pendikspor ile oynadığı müsabakayı kazanan sarı kırmızılılar, sonrasında çıktığı 4 maçtan puan çıkaramadı. Fenerbahçe, Konyaspor, Sivasspor ve Karagümrük maçlarından mağlubiyetle ayrılan Kayserispor, 29 puanda kaldı.
Fenerbahçe'ye ve Sivasspor'a sahasında, Konyaspor ve Karagümrük'e deplasmanda mağlup olan Kayserispor puan tablosunda 6.sıraya geriledi.

Kaynak: İHA

Kayserispor son 4 maçtan puansız ayrıldı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.