Yaşam

İzmit’in kurtuluşunun 105. yılında anma programı Camii'de düzenlendi

|
Kocaeli Valiliği tarafından, İzmit’in düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yıl dönümü dolayısıyla Fevziye Camii’nde Mevlid-i Şerif ve Hatim Duası programı düzenlendi. Programda şehitler ve gaziler dualarla anıldı.
İzmit’in kurtuluşunun 105. yılında anma programı Camii'de düzenlendi

İzmit’in 28 Haziran 1921’de düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü kapsamında gerçekleştirilen programa Kocaeli Valisi İlhami Aktaş’ın yanı sıra İzmit Kaymakamı Yusuf Ziya Çelikkaya, Başiskele Kaymakamı Dr. Soner Şenel, İzmit İlçe Müftü Vekili Mikail Özkan ve vatandaşlar katıldı.

Programda Kur’an-ı Kerim tilaveti okunurken, vatan uğruna hayatını kaybeden şehitler, merhum gaziler ve tüm geçmişler için dualar edildi.

Anma programı, Fevziye Camii bahçesinde vatandaşlara yapılan ikramlarla sona erdi.

İzmit’in kurtuluşunun 105. yılında anma programı Camii'de düzenlendi

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.