Otomotiv

İstanbul'da ticari araçlar için kış lastiği kullanma zorunluluğu 25 Kasım'a çekildi

|
 İstanbul'da meteorolojik veriler çerçevesinde kış lastiği kullanma zorunluluğunun 1 Aralık'tan 25 Kasım'a çekildiği açıklandı.
İstanbul'da ticari araçlar için kış lastiği kullanma zorunluluğu 25 Kasım'a çekildi

 İstanbul'da meteorolojik veriler çerçevesinde kış lastiği kullanma zorunluluğunun 1 Aralık'tan 25 Kasım'a çekildiği açıklandı.
İstanbul Valiliğinden yapılan açıklamada, "Ticari araçlarda kış lastiği zorunluluğu her yıl 1 Aralık - 1 Nisan arasında uygulanmaktadır. Meteorolojik veriler çerçevesinde, ticari araçlarda kış lastiği kullanma zorunluluğu bu yıl için 25 Kasım tarihine çekilmiştir" denildi.

İstanbul'da ticari araçlar için kış lastiği kullanma zorunluluğu 25 Kasım'a çekildi

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.