Gündem

Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantımızı gerçekleştirdik

|
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı’nın kamu kurumları, sosyal taraflar ve ilgili paydaşların katılımıyla gerçekleştirildiğini bildirdi.
Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantımızı gerçekleştirdik

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı’nın kamu kurumları, sosyal taraflar ve ilgili paydaşların katılımıyla gerçekleştirildiğini açıkladı.

Toplantının gerçekleştirildiğini ve politikalardaki temel yaklaşımı aktaran Işıkhan, "Ortak akıl ve sosyal diyalog anlayışıyla hazırladığımız politikalarla, çalışma hayatında iş sağlığı ve güvenliği kültürünü daha da yaygınlaştıracak adımlar atmaya devam edeceğiz" dedi.

Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantımızı gerçekleştirdik

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.