Gündem

İçişleri Bakan Yardımcısı Çelik, Kütahya’da ziyaretlerde bulundu

|
İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya ziyaretleri kapsamında il protokolü tarafından karşılandı.
İçişleri Bakan Yardımcısı Çelik, Kütahya’da ziyaretlerde bulundu

İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya ziyaretleri kapsamında il protokolü tarafından karşılandı.

Programda Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ve il protokolü hazır bulunurken, Çelik’in daha önce 2020-2023 yılları arasında Kütahya Valiliği görevinde bulunması nedeniyle ziyaretin ayrı bir anlam taşıdığı belirtildi.

Karşılama programının ardından Kütahya Valisi Musa Işın ile makamda bir görüşme gerçekleştirildi. Görüşmede şehirde devam eden projeler, yatırım süreçleri ve kalkınma başlıkları ele alındı.

Ziyaretin, karşılıklı değerlendirmeler ve iyi dilek temennilerinin ardından hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdiği bildirildi.

İçişleri Bakan Yardımcısı Çelik, Kütahya’da ziyaretlerde bulundu

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.