Spor

Göztepe'ye sakat oyunculardan iyi haber

|
Göztepe'de sakatlıkları sona eren Ali Dere, Ahmed Ildız, Tarkan Serbest ve Mamah takımla çalışmalara başlarken antrenmanda sadece sakatlığı devam eden İsmail Köybaşı yer almadı.
Göztepe'ye sakat oyunculardan iyi haber

Trendyol 1. Lig ekiplerinden Göztepe'ye sakat oyuncularından iyi haber geldi. Geçtiğimiz hafta Altay'la oynanan İzmir derbisinde kulübede hamle oyuncusu sorunu yaşayan sarı-kırmızılılarda, 4 oyuncu birden antrenmanlarına geri döndü. Sakatlıkları geçen Ali Dere, Ahmed Ildız, Tarkan Serbest ve Mamah takımla çalışmalara başlarken topuk sakatlığı bulunan İsmail Köybaşı'nın ise tedavisinin devam ettiği öğrenildi.

Bandırmaspor maçının hazırlıkları sürüyor
Göztepe, 17 Eylül Pazar günü saat 19.00'da Bandırmaspor ile Gürsel Aksel Stadyumu’nda karşı karşıya gelecek. Sarı-kırmızılılar, bugün öğle saatlerinde Urla Adnan Süvari Tesisleri'nde gerçekleştirdiği antrenmanla hazırlıklarına devam etti. Göztepe, antrenmanın ilk bölümünde ısınmanın ardından pas çalışması yaparken ikinci bölümde ise dar alanda oyun gerçekleştirdi.

Göztepe'ye sakat oyunculardan iyi haber

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.