Gemlik Belediyesi, Büyükkumla Mahallesi’nde kurulacak Güneş Enerjisi Santrali (GES) ile belediyenin elektrik ihtiyacının bir bölümünü yenilenebilir enerjiyle karşılamayı planlıyor.
Yorum yazarak
topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yorum Yazın