Spor

Galatasaray, Molde maçı hazırlıklarına devam etti

|
Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi Play-off Turu'nda Norveç ekibi Molde ile evinde oynayacağı rövanş karşılaşmasının hazırlıklarına yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Galatasaray, Molde maçı hazırlıklarına devam etti

Florya Metin Oktay Tesisleri’nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı ve üç grup halinde 8’e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Antrenman, savunma ve hücum çalışmasıyla tamamlandı.
Galatasaray yarın saat 20.00’de yapacağı idmanla Molde maçı hazırlıklarını tamamlayacak.

Galatasaray, Molde maçı hazırlıklarına devam etti

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.