Fenerbahçe, Maribor maçı hazırlıklarının İstanbul etabını tamamladı
|
Fenerbahçe’de Teknik Direktör İsmail Kartal yönetimindeki antrenman salonda core çalışmalarıyla başladı. Ardından sahada koşu, ısınma ve pas çalışmaları yapan oyuncular, antrenmanı taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamladı.
Sarı-lacivertliler, yarın Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan kalkacak özel uçakla maçın oynanacağı kente gidecek ve son antrenmanını maçın oynanacağı stadyumda yapacak.

Yorum Yazın