Research And Markets tarafından yapılan endüstri analizinde, doğum oranlarında gözlemlenen artışın, hamilelik ürünlerine güçlü bir pazar büyümesi olarak yansıyacağı ifade edildi.
Çin'de hamilelik ürünleri pazarı 2022'de 27.3 milyar dolarlık bir potansiyele sahipti.
Organik ürünlere ilgi artıyor
Kimyasalların olumsuz etkilerine dair artan tüketici farkındalığı, organik hamilelik ürünlerine olan talebi de artırıyor. Özellikle çalışan kadınlar hamilelik ürünleri pazarında organik menşeli ürünlere yöneliyor. E-ticaret sektöründeki gelişmeler, bu organik ürünlere erişimi daha da kolaylaştırdığı için pazarda önemli bir genişleme öngörülüyor ve 2028'e kadar 58.4 milyar dolara ulaşması bekleniyor.
2023 ile 2028 yılları arasında beklenen Yıllık Bileşik Büyüme Oranı'nın %13.46 olarak öngörülüyor olması, Çin'deki bu spesifik pazarın ne kadar canlı olduğunu ortaya koyuyor.
E-ticaretin gücü
Büyüyen online perakende platformları, bu platformların kullanım kolaylığı ve ürün çeşitliliği pazarın büyümesini tetikleyen unsurlar.
Research And Markets tarafından hazırlanan endüstri raporu, Çin hamilelik ürünleri pazarının kapsamını ve potansiyelini anlamak isteyen iş insanlarına, yatırımcılara ve pazar katılımcılarına stratejik öngörüler sunuyor. Tahmin edilen büyüme ve ortaya çıkan trendler, Çin hamilelik ürünleri pazarını tüketici ürünleri arasında dikkate değer bir sektör olarak öne çıkarıyor.


Yorum Yazın