Diğer

Başkent'te ulaşım artık daha güvenli

|
Başkent Ankara’da hem vatandaşın hem de ulaşım esnafının güvenliğinin sağlanması amacıyla taksi, otobüs, dolmuş ve okul servis araçlarına araç takip cihazı, kamera ve panik butonu takılması zorunlu hale getirildi.
Başkent'te ulaşım artık daha güvenli

Ankara Büyükşehir Belediyesi, hem Başkentlilerin hem de ulaşım esnafının güvenliğinin sağlanması amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. Ulaşım Koordinasyon Merkezinin (UKOME) 2 Kasım 2023 tarihinde gerçekleşen toplantısında toplu taşıma araçlarında güvenliğin ve yeknesaklığın sağlanması amacıyla Ankara il sınırlarında hizmet veren tüm toplu taşıma araçlarına araç takip cihazı, kamera ve panik butonu takılması zorunlu hale getirildi.
UKOME Genel Kurulunda alınan kararın uygulanması, sistemlerin takılması ve çalışır hale getirilmesi için toplu taşıma esnafına 31 Aralık 2023 tarihine kadar süre verildi.

Başkent'te ulaşım artık daha güvenli

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.