Siyaset

Bakan Işıkhan, İzmir Valiliğini ziyaret etti

|
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, İzmir programları çerçevesinde İzmir Valisi Süleyman Elban'ı ziyaret etti.
Bakan Işıkhan, İzmir Valiliğini ziyaret etti

Bir dizi programa katılmak üzere İzmir'e gelen Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, ilk ziyaretini İzmir Valiliğine gerçekleştirdi. İzmir Valisi Süleyman Elban'ı makamında ziyaret eden Bakan Işıkhan ile Vali Elban'ın görüşmesi basına kapalı olarak gerçekleşti.

İzmir programı çerçevesinde saat 15.00'de İzmir İktisat Kongresi binasında esnaf ile buluşacak olan Bakan Işıkhan, daha sonra AK Parti İzmir İl Başkanlığı'nı ziyaret edecek.

Bakan Işıkhan, İzmir Valiliğini ziyaret etti

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.