Yaşam

Antalya’da 19 ilçede aşure ikramı yapılacak

|
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede vatandaşlara aşure ikram edecek.
Antalya’da 19 ilçede aşure ikramı yapılacak

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede vatandaşlara aşure ikramında bulunacak.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Merkez, Manavgat ve Alanya aşevlerinde hazırlanan aşureler yaklaşık 40 bin kişiye ulaştırılacak. Uygulamayla birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatılmasının hedeflendiği belirtildi.

 
Antalya’da 19 ilçede aşure ikramı yapılacak

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.